miercuri, 31 iulie 2013

Aniversare Peroni



Da, am ajuns dupa 1000 de ani sa scriu despre aniversarea Peroni.
Peroni a implinit in acest an 50 de anisori de la infiintare si s-a gandit sa marcheze aceasta perioada cu lucruri frumoase care sa te duca cu gandul la inceputurile lor, anii 60.
De aceea au organizat in Cluj si in Bucuresti (din cate stiu eu doar in aceste 2 orase) o pertrecere, la care am fost invitata si eu, in calitate de reprezentant fetecuetichete.ro


Buuun, va intrebati probabil ce s-a intamplat pe acolo. Pai, numai chestii faine:
- o prezentare de moda semnata Sarto Made to Measure, sustinuta de Olimp Model Agency care a fost tinuta atipic - asta mi-a placut foarte mult. Baietii au venit ca si orice muritori de rand la o masa, pusa pe podium si au baut o bere (Peroni, evident). Dupa care au iesit la o poveste in fata podiumului si - din nou ca orice muritori de rand - au fost ademeniti de frumoasele doamne (tot modele) care treceau "intamplator" pe acolo, imbracate cu niste rochii superbe din catifea grea, neagra.
- o expozitie de arta Instalart/Obiect/001 Inspired by Peroni
- un concert The Speakers - toata lumea de la masa mea a savurat concertul, dar a fost super socata de picioarele inimaginabil de subtiri ale solistului (da, oamenii mei sunt si rai, dar numai cand au ocazia :D)

Acuma, da, probabil ca mi-a placut foarte mult aceasta petrecere si pentru ca am avut norocul sa merg cu oameni dragi mie, dar char consider ca a fost un eveniment reusit.

In timpul petrecerii am facut si o poza cu 2 dntre modele, iar la sfarsitul serii am primit acea poza ca amintire - which was nice.

Va las cu pozele:






Mi-a placut foart mult rochia ei :D








Outfitul meu :-D - in sfarsit am putut sa port fusta din imitatie de piele facuta in iarna, bua ha ha



Mi-a placut foarte mult rochia cu buline! 
... buline... I'm so predictable 













Édith Piaf - Non, je ne regrette rien! (cu versuri)
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Trimiteți un comentariu