joi, 21 februarie 2013

Great deal!/Oferta extraordinara!

Am intrat intamplator intr-un magazin de pe Memorandum si ce sa vezi?! Am vazut o oferta extraordinara la pantofi: 20 lei perechea! Stiu...toata lumea se gandeste ce s-a gandit si Dan cand i-am povestit: "nu-i lua ca sunt prostii si sigur te-ai lasat ademenita de pret. Dupa ce ajungi acasa iti dai seama ca defapt sunt chinezisme ordinare si iti pare rau!"

Evident ca nu m-am putut abtine si am luat 3 perechi :-D
Cand am ajuns cu "marfa" acasa mi s-a dat dreptate ca de fapt e o oferta extraordinara. Azi navigand pe net am dat de aceeasi pereche (exact aceeasi pereche) la 119 lei!





Vineri am mers la o prezentare de moda in clubul Caro (foarte simpatic) si am putrat una din pecechile de pantofi noi :D




Niciun comentariu:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Trimiteți un comentariu