duminică, 24 februarie 2013

Inspiration

Am gasit cateva poze de la Milan Fashion Week (street style) pe Harper's Bazar. Din toate am facut o selectie cu cele care mi-au placut cel mai mult :-D

I found some photos from Milan Fashion Week (street style) on Harper's Bazar. I made a selection with the ones I like the most :-D




tot timpul mi-a placut movul, dar nu m-am gandit niciodata sa il combin cu un turcoaz

I always loved purple, but I never thought about matching it with turquoise



Vreu neaparat sa fac un sacu de primavara in genul acesta :-D
Din pacate asta am zis si primavara trecutea :))

I really want to make a blazer like this for spring :-D
Sadly I said the same thing last spring :))





Da, se stie, imi place pielea foarte mult :-D Era clar ca imi va place si un top cu peplum din piele...ce sa zic, sunt previzibila :-D

Yes, it is known, I love leather very much :-D That is why it was obvious that I would love a leather peplum top...what can I say, I'm predictable :-D





Shoes!! [drool]




Of, fotomodelele astea...arata bine cu orice...

Damn, these models look good wearing anything...



mda, clar voi incerca sa fac cerceii acestia din piele :-D

hmm, I will try to make these earrings out of leather :-D




Want the shoes...neeeeeeeeed the shoes  :")


Duffy - Mercy
   
 Asculta  mai multe  audio   pop

2 comentarii: