miercuri, 31 iulie 2013

Fashionality - exercitiu de stil


Sambata trecuta am fost la un eveniment fain acompaniata de un aparat foto prost (-__-)

Consolarea mea a fost ca evenimentul a avut loc in beciul Vertigo (da, there's no pretty way to put it) si in general lumea cu aparate nu parea sa fie incantata de alegere...

*note to myself: tre sa fac rost de:
- o prietena care sa vrea sa vina ... nu, nu, care sa nu reziste sa nu vina cu mine la evenimente de genul asta
- un aparat foto mai bun (@_@)

Si acum sa povestec ce s-a intamplat de fapt.

Cateva din blogger-itele cunoscute ale Clujului, in domeniul fashion & beauty au impartasit o parte din their wisdom cu noi, oamenii de rand.
Prezentarile au fost tinute de Alina Ceusan, Ioana Chisiu, Sandra Bendre, Sigina Pop si Madalina Merca, iar apoi am vazut si o prezentare de idei simpe de hairstyling realizata de Pop Academy.

Multe fete pasionate de moda puse intr-o camera => rautati ocazionale asa ca am primit bunataturi ca sa ne indulcim si in pauza de masa am trecut un pic de sushi prin sos de soia.

Pentru a fi complet sincera pot sa spun ca prezentarile au fost atat utile cat si inutile, unele bine realizate, altele in graba, altele presarate cu emotii.

Personal mi-a placut prezentarea Alinei Ceusan care, din pacate, datorita unor probleme tehnice nu a fost la potential maxim (dar s-a scos fata repede din situatie). O alta prezentare care mi-a placut mult a fost cea a Ioanei Chisiu, care vorbeste cu 100 de persoane la fel cum vorbeste cu una, dandu-ti impresia ca o stii de o vesnicie.

Si intr-un final cateva poze culese de pe la alte site-uri (Flash Me si High Heels Cluj)



Fetele cu discursul:

...si uite-ma si pe mine :P







Ah, de-ar indrazni mai multi barbati sa poarte mocasini... sa nici nu intru in discutia cu macasini interesanti pt ca mi se pare ca ridic stacheta prea mult

Poison - Talk Dirty To Me
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Un comentariu: