marți, 6 august 2013

Jean Paul Gaultier Fall Winter 2013


need I say more?!


Ce imi place? Tot! De la haine, la atitudinea modelelor, la diversitate si fome.
Materialul pare nobil, ca dintr-o poveste cu printi si printese si unele rochii imi aduc aminte inevitabil de Regina Rosie din Alice in Tara Minunilor.

Rochiile sunt clar gandite pentru femei curajoase dar mi se pare ca acopera o paleta foarte mare de gusturi.
Va las cu pozele :D





Rochiile mele preferate sunt clar cea nude si cea aurie de jos!


La sfarsitul prezentarii vine un model cu atitudine, care e departe de acele "fete snur" prea cunoscute pe podiunuri care e cat se poate de foxy si inabordabila. Da, imi place prezentarea.


Vise dulci despre o lume indepartata...


Peggy Lee - Fever
    

Niciun comentariu:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Trimiteți un comentariu