luni, 28 ianuarie 2013

First vernisaj EVER! :D

Am fost la primul vernisaj din viata mea si am fost foarte incantata!

I went to my first EVER vernisaj and I was thrilled!





Acesta a fost tabloul meu preferat

This was my favorite painting





Acestia sunt artistii 

These are the painters 




Tinuta mea:

My outfit:

lol in mod evident nu ma simt in largul meu pozand in fata mai multor oameni ;))

lol I definitely don't feel comfortable posing in front of a bunch of people ;))



 aceste poze au fost facute acasa :))

these pictures were taken home :))






shirt - thrifted
boots - 
belt - no name
skirt - made by me :-D (will put a tutorial on it soon) 


Fata din vis - Compact
   
 Asculta  mai multe  audio   diverse

Niciun comentariu:

:a   :b   :c   :d   :e   :f   :g   :h   :i   :j   :k   :l   :m   :n   :o   :p   :q   :r   :s   :t

Trimiteți un comentariu